loading...
اخبار خودرو های داخلی
hsi بازدید : 23 دوشنبه 03 آبان 1400 نظرات (0)

 قیمت خودرو امروز سوم آبان

افزایش قیمت پارس LX / قیمت خودرو امروز سوم آبان

دیروز دوم آبان بازارهای داخلی تعطیل بودند اما قیمت خودرو در بازار شنبه اول آبان برای خودروهای داخلی نوسان زیادی داشت و تعداد زیادی از خودروها افزایش قیمت داشتند. قیمت پراید ۱۱۱ به ۱۵۴ میلیون تومان و قیمت پژو پارس LX مدل ۱۴۰۰ به ۳۱۰ میلیون تومان افزایش یافت.

به گزارش تجارت‌نیوز، در بازار خودرو اول آبان قیمت خودروهای داخلی با نوسان زیادی همراه بود و تعداد زیادی از خودروها افزیش قیمت داشتند. از عوامل افزایش قیمت خودرو در بازار دیروز افزایش قیمت دلار و سیگنال‌هایی از طرف بایدن درباره مذاکرات بود.

قیمت پراید ۱۱۱ به ۱۵۴ میلیون تومان و پراید ۱۳۱ به ۱۳۹ میلیون تومان افزایش یافت. قیمت تیبا هاچ بک مدل ۱۴۰۰ افزایش یافت و به ۱۶۰ میلیون تومان رسید.

قیمت پژو ۲۰۶ تغییری نداشت. قمیت پژو ۲۰۷ دنده‌ای مدل ۹۹ به ۳۲۵ میلیون تومان و قیمت پزو ۲۰۷ دنده‌ای ۱۴۰۰ به ۳۲۸ میلیون تومان افزایش یافت. در مقابل قیمت پژو ۲۰۷ صندوقدار یک میلیون تومان کاهش قیمت داشت.

پژو پارس LX مدل ۱۴۰۰ با پنج میلیون تومان افزایش قیمت به ۳۱۰ میلیون تومان رسید. پارس ساده مدل ۱۴۰۰ به ۲۸۳ میلیون تومان افزایش قیمت داشت.

hsi بازدید : 23 دوشنبه 03 آبان 1400 نظرات (0)

گرانی به جان این ۴ خودرو افتاد

سمند گاز سوز، دنا پلاس، ۴۰۵ اس ال ایکس و ساینا چهار محصول داخلی از ابتدای ماه جاری موتور افزایش قیمت را با شیب ملایم گرم کردند و احتمالا این ماه وضعیت بازار خودرو نسبت به ماه دیگر آشفته‌تر شود.

به گزارش تجارت‌نیوز، تولید خودرو توسط تولیدکنندگان دولتی و خصوصی از ابتدای سال جاری تاکنون اوضاع مناسبی ندارد. کاهش تیراژ تولید، افزایش زیان انباشت، تعطیلی قطعه سازان و پایین آمدن توان خرید منجربه شده بازار خودرو بیش از گذشته با اوضاع بدتری مواجه شود.

واردات خودرو یا جهش افزایش تیراژ حتی با عرضه ۱۴۵ هزار خودرو ناقص در پارکینگ خودروسازان قطعا پاسخگو نیاز بازار داخل نخواهد بود. نیاز بازار خودرو کشور سالانه یک تا یک و نیم میلیون دستگاه است، با گذشت ۸ ماه از سال جاری صنعت خودرو نتوانستنه به مرز ۶۰۰ هزار دستگاه عرضه برسد، این روند با احتساب افزایش قیمت خودرو بزودی ترمز توقف تولید را فعال خواهد کرد.

پیش‌بینی قیمت خودرو در آبان ماه نسبت به سه سالی که از تحریم‌های ظالمانه علیه کشور می‌گذرد، قطعا بسیار سخت‌تر خواهد بود، با گذشت یک روز از ماه جاری افزایش بها مجدد خودروها به چشم می خورد و شیب ملایم افزایش بها مجدد آغاز شده است.

hsi بازدید : 20 چهارشنبه 28 مهر 1400 نظرات (0)

جدول | جدیدترین قیمت خودروهای داخلی و خارجی؛ ۲۸ مهر ۱۴۰۰

قیمت خودرو، امروز در بازار آزاد نسبت به آخرین معاملات دیروز با نوسان محدود همراه است.


به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  بر اساس معاملات انجام شده امروز (۲۸ مهر ۱۴۰۰)  قیمت خودرو در بازار آزاد نسبت به آخرین معاملات دیروز  با نوسان  همراه است.

قیمت روز خودروهای داخلی
مدل خودرو قیمت (تومان)
سمند LX (ساده) ۲۲۶.۰۰۰.۰۰۰
سمند LX (ساده) ۱۴۰۰ ۲۴۳.۰۰۰.۰۰۰
پژو ۴۰۵ GLX  ۲۳۰.۰۰۰.۰۰۰
پژو پارس ساده  ۲۵۷.۰۰۰.۰۰۰
پژو پارس (ساده) ۱۴۰۰ ۲۸۰.۰۰۰.۰۰۰
پژو ۲۰۶تیپ ۲ (ساده) ۲۳۵.۰۰۰.۰۰۰
پژو ۲۰۶ تیپ ۲ (ساده) ۱۴۰۰ ۲۴۷.۰۰۰.۰۰۰
پژو ۲۰۶ تیپ ۵ (ساده) ۲۹۵.۰۰۰.۰۰۰
پژو ۲۰۶ صندوقدار v۸ ۲۸۸.۰۰۰.۰۰۰
پژو ۲۰۶ صندوقدار( v۸(۱۴۰۰ ۳۰۸.۰۰۰.۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۴۰۷.۰۰۰.۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک(۱۴۰۰) ۴۲۵.۰۰۰.۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای (رینگ فولادی) ۳۱۸.۰۰۰.۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای (رینگ فولادی) ۱۴۰۰ ۳۲۳.۰۰۰.۰۰۰
رنو تندر۹۰ E۲ ۳۹۰.۰۰۰.۰۰۰
رنو تندر پلاس اتوماتیک ۵۱۵.۰۰۰.۰۰۰
رانا LX ۲۳۶.۰۰۰.۰۰۰
رانا پلاس (۱۴۰۰) ۲۷۲.۰۰۰.۰۰۰
دنا  معمولی (رینگ فولادی) ۳۰۵.۰۰۰.۰۰۰
دنا  معمولی (رینگ فولادی)۱۴۰۰ ۳۲۵.۰۰۰.۰۰۰
دنا پلاس دنده ای توربو ۴۳۳.۰۰۰.۰۰۰
هایما s۷ توربو  ۷۶۰.۰۰۰.۰۰۰
سایپا ۱۱۱ ۱۵۴.۰۰۰.۰۰۰
سایپا ۱۳۱ ۱۳۹.۰۰۰.۰۰۰
 سایپا ۱۳۲(۱۳۹۸) ۱۳۴.۰۰۰.۰۰۰
ساینا ۱۵۲.۰۰۰.۰۰۰
ساینا ۱۴۰۰ ۱۵۸.۰۰۰.۰۰۰
تیبا(رینگ فولادی ) ۱۴۲۰۰۰.۰۰۰
تیبا(رینگ فولادی )۱۴۰۰ ۱۴۸.۰۰۰.۰۰۰
تیبا ۲(رینگ فولادی ) ۱۵۴.۰۰۰.۰۰۰
تیبا ۲(رینگ فولادی ) ۱۴۰۰ ۱۶۰.۰۰۰.۰۰۰
کوییک دنده ای  ۱۶۳.۰۰۰.۰۰۰
کوییک دنده ای  ۱۴۰۰ ۱۷۰.۰۰۰.۰۰۰
کیا سراتو ۲۰۰۰ (آپشنال)   ۹۴۰.۰۰۰.۰۰۰
ام وی ام ۳۱۵ هاچ بک  ۲۷۲.۰۰۰.۰۰۰۰
ام وی ام X۲۲، دنده ای اسپرت اکسلنت
۳۸۵.۰۰۰.۰۰۰

جدیدترین قیمت خودرو های وارداتی در بازار

همچنین بر اساس مشاهدات میدانی  قیمت خودروهای خارجی در کشور، با نوسانات جزئی در نرخ  همراه است.

 قیمت روز خودرو های خارجی 
مدل خودرو قیمت (تومان)
  رنو کولئوس ۲۰۱۸ ۲.۱۰۰.۰۰۰.۰۰۰
رنو تلیسمان ۲۰۱۸ ۱.۶۰۰.۰۰۰.۰۰۰
میتسوبیشی ASX فول ۲۰۱۸

۱.۴۰۰.۰۰۰.۰۰۰

تویوتا CH-R تمام چرخ متحرک لانچ  ۲۰۱۸ ۱.۸۳۰.۰۰۰.۰۰۰
  تویوتا راو ۴ مدل ۲۰۱۸ (الفطیم) ۲.۴۰۰.۰۰۰.۰۰۰
کیا اپتیما ۲۰۱۷ ۱.۶۵۰.۰۰۰.۰۰۰
  کیا سورنتو ۲۰۱۸ ۳.۴۰۰.۰۰۰.۰۰۰
کیا اسپورتیج ۲۰۱۸ ۱.۹۵۰.۰۰۰.۰۰۰
  هیوندای سوناتا ۲۰۱۸ هیبرید +GLS ۱.۶۰۰.۰۰۰.۰۰۰
  هیوندای النترا ۲۰۱۸ ۱.۱۰۰.۰۰۰.۰۰۰
  هیوندای سانتافه . فول . ۶ رادار ۲.۱۲۰.۰۰۰.۰۰۰
لکسوس NX۳۰۰ H هفت کلید ۲۰۱۷ ۳.۳۰۰.۰۰۰.۰۰۰
نیسان جوک (اسپورت) ۱.۳۰۰.۰۰۰.۰۰۰
hsi بازدید : 25 چهارشنبه 28 مهر 1400 نظرات (0)

تازه واردان به گزارش کیفی خودروهای داخلی در شهریور ماه

پس از توقف تولید پژو ۲۰۰۸ با پنج ستاره کیفی، دناپلاس توربو اتوماتیک تنها خودرو با این سطح کیفی در جداول ارزیابی بود، حال اما در گزارش ارزیابی شهریور ماه حضور دو خودرو جدید دیگنتی شرکت بهمن‌موتور و تارا ایران‌خودرو دیده می‌شود که به ترتیب پنج ستاره و چهار ستاره کیفی را به خود اختصاص داده‌اند.

به گزارش ایسنا، براساس گزارش ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) از خودروهای سواری تولیدی در شهریور ماه خودروسازان داخلی، با کیفیت‌ترین خودرو دناپلاس توربواتوماتیک ایران‌خودرو و دیگنتی بهمن‌موتور با کسب پنج ستاره کیفی هستند و پس از آن هشت خودرو چهار ستاره ( با ورود تارا به ارزشیابی‌های کیفی) و ۱۹ خودرو سه ستاره قرار گرفته‌اند؛ کم‌کیفیت‌ترین خودروی تولید خودروسازان داخلی در بخش سواری،  MVM X۳۳ S  مدیران‌خودرو شناخته شده است که همچنان دو ستاره تولید می‌شود.  

طبق ارزیابی صورت گرفته در سطح قیمتی ۱ تنها به خودرو تیگو ۷ مدیران‌خودرو اشاره شده که سه ستاره از پنج ستاره کیفی را به خود اختصاص داده است.   

در خودروهای در سطح قیمتی ۲، محصول تازه گروه بهمن موتور (دیگنتی) پنج ستاره و هایما S۷ اتوماتیک (ایران‌خودرو خراسان) چهار ستاره کیفی را کسب کرده‌ و در رده خودروهای باکیفیت قرار گرفته‌اند.

پس از آن‌ها در این سطح قیمتی، محصولاتی همچون جک S۳ و جک S۳ (بهمن موتور)، تیگو ۵ و آریزو ۵ توربو (مدیران‌خودرو) و SWM G۰۱ (سیف‌خودرو) سه ستاره‌ای شده‌اند.  

در سطح قیمتی ۲، MVM X۳۳ S تنها محصول دو ستاره کیفی گزارش‌ ارزیابی کیفیت سواری‌های تولیدی شهریور ماه ۱۴۰۰ است.

در ارزیابی سطح کیفی خودروهای تولید شهریور ماه، مجدد  خبری از خودروهای در گروه قیمتی ۳ نیست؛ این درحالیست که در ارزیابی تیرماه امسال، تنها به برلیانس H۳۳۰  اتوماتیک با سه ستاره کیفی اشاره شده بود. 

در سطح قیمتی ۴ نیز در میان خودروهای سواری تولیدی همانطور که اشاره شد، همچنان در صدر جدول دناپلاس توربواتوماتیک با پنج ستاره کیفی قرار گرفته و  پس از آن پژو ۲۰۷ در سه مدل ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما، ۲۰۷ اتوماتیک و ۲۰۷ دنده‌ای، تارا و دناپلاس موفق به کسب چهار ستاره کیفی شده‌اند.  

hsi بازدید : 24 چهارشنبه 28 مهر 1400 نظرات (0)

خودرو , گروه صنعتی ایران خودرو , گروه خودرو سازی سایپا ,

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران مطابق دستورالعمل‌های موجود، خودروهای داخلی را در پنج دسته قیمتی، مورد بررسی قرار داده و بسته به سطح کیفی و البته میزان رضایت مشتریان، بین 1 تا 5 ستاره کیفی را به آنها اختصاص می‌دهد. هدف اصلی از این گزارش، ارتقا کیفیت خودروها، افزایش رضایت مشتریان و ایجاد رقابت مثبت بین خودروسازها است.

براساس این گزارش در شهریورماه 1400 در گروه خودرو‌های سبک، بخش وانت و در لیست قیمتی 2، وانت‌های کارا 2000 تک کابین تیپ 3 و وانت کارا 2000 دو کابین تیپ 3 از تولیدات شرکت بهمن موتور و خودرو سایپا 151 شرکت سایپا بن‌رو موفق به کسب سه ستاره کیفی شده‌اند.

همچنین وانت‌های نیسان تک سوز آپشنال و نیسان دوگانه سوز آپشنال از محصولات شرکت زامیاد هر کدام یک ستاره کیفی به دست آوردند.

در لیست قیمتی یک گروه وانت نیز وانت نیوپیکاپ فوتون دیزلی (ایران خودرو دیزل) 4 ستاره کیفی را از آن خود کرد و وانت پیکاپ UAZ شرکت سروش دیزل مبنا نیز سه ستاره کیفی به دست آورد.

در گروه سبک، بخش سواری و در لیست قیمتی یک، خودرو تیگو 7 تولید شده در شرکت مدیران خودرو سه ستاره کیفی دریافت نموده است. همچنین در لیست قیمتی 2، هایما S7 اتوماتیک ایرانخودرو خراسان چهار ستاره کیفی را از آن خود نمود.

JAC_S5 و JAC_S3 کرمان موتور در این لیست قیمتی سه ستاره‌ای شدند. SWM G01 شرکت سیف خودرو، تیگو 5 و آریزو 5 توربو مدیران خودرو نیز سه ستاره کیفی به دست آوردند.

در این گروه و این کلاس قیمتی خودروی دیگنیتی شرکت بهمن موتور 5 ستاره کامل کیفی را از آن خود کرد و MVM XS33 مدیران خودرو نیز دو ستاره کسب کرد.

همچنین در کلاس قیمتی چهار، دنا پلاس توربو اتوماتیک شرکت ایران خودرو 5 ستاره کامل کسب کرد و خودرو‌های پژو 207، پژو 207 اتوماتیک و دنا پلاس از ایران خودرو و پژو 207 اتوماتیک پانورمای شرکت ایران خودرو نیز هر کدام چهار ستاره کیفی به دست آوردند.

در این لیست قیمتی رانا پلاس، پژو 206 و دنا همگی از محصولات ایران خودرو سه ستاره کیفی را از آن خود کردند و پژو پارس اتوماتیک ایران خودرو کرمانشاه نیز سه ستاره‌ای شدند. در این لیست، سمند و سورن پلاس ایرانخودرو تبریز، پژو پارس ایران خودرو خراسان، پژو پارس ایران خودرو کرمانشاه، پژو پارس ایران خودرو، پژو پارس ایران خودرو مازندران، پژو پارس ایران خودرو فارس همگی 3 ستاره کیفی را از آن خود کردند.

همچنین پژو 405 ایرانخودرو خراسان سه ستاره کیفی کسب کرد و تارای ایرانخودرو موفق به کسب 4 ستاره کیفی شد. در سطح قیمتی پنج نیز کوییک سایپا 4 ستاره به دست آورد. در این سطح قیمتی کوییک R پارس خودرو، تیبا 2 شرکت سایپا و همچنین ساینای پارس خودرو موفق به دریافت 3 ستاره کیفی شدند.

ساینای شرکت سایپا سیتروئن و تیبای شرکت سایپا سیتروئن نیز 3 ستاره دریافت نمودند. کوییک S شرکت سایپا 4 ستاره و ساینا S پارس خودرو نیز 3 ستاره به دست آوردند.

hsi بازدید : 24 دوشنبه 19 مهر 1400 نظرات (0)

 ستاره ایران خودرو جزء استانداردترین خودروهای داخلی است

تارا اولین خودروی ایرانی دارای امکانات هدایت پذیری/ ستاره ایران خودرو جزء استانداردترین خودروهای داخلی است

علی رحیمی با اشاره به تحویل خودروی تارا با گیربکس اتوماتیک در پاییز امسال، عنوان کرد: در حال حاضر فرآیندهای دقیق کیفی این خودرو طی می شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو، با بیان این‌که برای نخستین بار است که خودروی داخلی به مجموعه قابلیت ها و امکانات هدایت پذیری از جمله سامانه های ESC،TCS ، HSA مجهز شده، گفت: علاوه بر استحکام بدنه که در آزمون‌ها نتایج خوبی کسب کرده، برای اولین بار است که تست محافظت از عابر پیاده در تصادفات بر روی هر دو نسخه دستی و اتوماتیک تارا انجام شده و از قابلیت‌های این محصول به شمار می‌رود.

بر اساس گزارش ایکوپرس علی رحیمی با اشاره به تحویل خودروی تارا با گیربکس اتوماتیک در پاییز امسال، عنوان کرد: در حال حاضر فرآیندهای دقیق کیفی این خودرو طی می شود. موضوعات مربوط به کالیبراسیون موتور با گیربکس شش سرعته نیز نهایی شده و آزمون‌های صحه‌گذاری، مصرف سوخت و آلایندگی را طی می‌کند تا به زودی با تکمیل تمامی فرآیندهای کیفی، خودرو به مشتریان تحویل داده شود.

وی با اشاره به این‌که در مقایسه با گیربکس دستی، ویژگی‌های متعددی به گیربکس اتوماتیک افزوده شده، بیان کرد: گیربکس تارا اتوماتیک شش سرعته بوده و یکی از انواع گیربکس‌های مناسبی است که بر روی خودروی دنا پلاس توربو نیز قرار گرفته است.

معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو با اشاره به دیگر امکاناتی که تارا اتوماتیک به آن‌ها تجهیز شده، اظهار کرد: دوربین دید عقب، رینگ 16 اینچ آلومینیومی و نیز قابلیت هایی نظیر برخورداری از چهار ایربگ از جمله امکانات تارا اتوماتیک است.

به گفته وی، در این خودرو سنسور نور و باران تعبیه شده که برای نخستین بار است این امکان در محصولات ایران خودرو به کار می رود.

رحیمی افزود: سیستم ورود بدون کلید (کی لس) نیز در تارا اتوماتیک تعبیه شده و این قابلیت نیز برای نخستین بار است که محصولات ایران خودرو به آن تجهیز می شود.

وی با اشاره به سایر امکانات این محصول در مقایسه با تارا دستی، خاطرنشان کرد: آیینه های برقی تبدیل به آیینه های تاشوی برقی شده است. صندلی های راننده و سرنشینان برقی و سانروف نیز به خودرو اضافه شده است، صندلی ها در نسخه جدید تارا، چرم و پارچه خواهد بود.

hsi بازدید : 22 دوشنبه 19 مهر 1400 نظرات (0)

دست مافیا پشت صنعت خودروسازی

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس یازدهم گفت: تا دست مافیای از صنعت خودرو قطع نشود، قیمت خودرو سر و سامان پیدا نخواهد کرد. ما دست مافیا پشت صنعت خودروسازی را مشاهده می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، هشتمین طرح پیش‌فروش یکساله محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو در حالی از (چهارشنبه/۱۴ مهرماه) به مرحله اجرا در آمده که از مبلغ پیش پرداخت کاسته شده است؛ دلیل این موضوع می‌تواند مصوبه آخر شورای رقابت مبنی بر "عدم مشمولیت تورم برای پیش‌پرداخت مبلغ خودرو" باشد تا در موعد تحویل خودرو، مبلغ بیشتر باقی‌مانده از وجه خودرو مطابق تورم محاسبه شود.

سید علی موسوی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به این موضوع گفت: همه عواملی که در بحث قیمت خودرو تأثیر داشته و دارند از مجلس گرفته تا دولت، باید کاری کنند که استفاده ار خودروی با کیفیت و ارزان ایرانی کام ملت ایران را شیرین کند. قیمت های جهشی افزایش خودرو باید دست کم به وضعیت سابق بازگردد.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس یازدهم با اشاره به اقدامات وزیر صنعت، معدن و تجارت در بازار سیمان گفت: ایشان اتفاقات مبارکی در این زمینه رقم زدند و قیمت سیمان را پایین آوردند. ایشان می‌توانند در زمینه خودرو هم اقدامات جهادی انجام دهند. وقتی کاهش قیمت سیمان را مشاهده کردیم متوجه شدیم که کسانی که شعار می‌دهند که در نظام جمهوری اسلامی ایران قیمت‌ها پایین نمی‌آید، صرفا شعار می‌دهند.

نماینده مردم ملکان در مجلس یازدهم گفت: با روی کار آمدن مدیران انقلابی و جهادی، اراده اصلی نظام تحقق پیدا می‌کند و بازار تحت تأثیر قرار می‌گیرد. همه کالاهای مورد نیاز مردم اعم از خودرو کاهش پیدا خواهد کرد. در ماجرای سیمان هم اتفاقاتی مشخصی رخ داد. در وهله اول، نظارت دقیقی روی تولید و عرضه این محصول به وجود آمد. در وهله دوم، دست مافیا از بازار سیمان قطع شد.

موسوی با بیان اینکه تا دست مافیای از صنعت خودرو قطع نشود، قیمت خودرو سر و سامان پیدا نخواهد کرد، گفت: ما دست مافیا پشت صنعت خودروسازی را مشاهده می‌کنیم. یکی از عوامل بی سر و سامانی قمیت خودرو، مافیا هستند. امیدواریم شاهد یک نظارت جدی و تغییر ساختار در زمینه خودرو باشیم.

hsi بازدید : 21 دوشنبه 19 مهر 1400 نظرات (0)

قیمت خودرو امروز در بازار آزاد نسبت به آخرین معاملات دیروز با ثبات نسبی همراه است.

بازار خودرو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  بر اساس معاملات انجام شده امروز (۱۷ مهر ۱۴۰۰) قیمت خودرو در بازار آزاد نسبت به آخرین معاملات دیروز  با نوسان اندک  همراه است.

قیمت روز خودروهای داخلی
مدل خودرو قیمت (تومان)
سمند LX (ساده) ۲۲۶.۰۰۰.۰۰۰
سمند LX (ساده) ۱۴۰۰ ۲۴۴.۰۰۰.۰۰۰
پژو ۴۰۵ GLX  ۲۳۰.۰۰۰.۰۰۰
پژو پارس ساده  ۲۵۵.۰۰۰.۰۰۰
پژو پارس (ساده) ۱۴۰۰ ۲۷۵.۰۰۰.۰۰۰
پژو ۲۰۶تیپ ۲ (ساده) ۲۳۵.۰۰۰.۰۰۰
پژو ۲۰۶ تیپ ۲ (ساده) ۱۴۰۰ ۲۴۶.۰۰۰.۰۰۰
پژو ۲۰۶ تیپ ۵ (ساده) ۲۹۵.۰۰۰.۰۰۰
پژو ۲۰۶ صندوقدار v۸ ۲۸۷.۰۰۰.۰۰۰
پژو ۲۰۶ صندوقدار( v۸(۱۴۰۰ ۳۰۶.۰۰۰.۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۴۰۷.۰۰۰.۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک(۱۴۰۰) ۴۲۵.۰۰۰.۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای (رینگ فولادی) ۳۱۶.۰۰۰.۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای (رینگ فولادی) ۱۴۰۰ ۳۲۳.۰۰۰.۰۰۰
رنو تندر۹۰ E۲ ۳۹۰.۰۰۰.۰۰۰
رنو تندر پلاس اتوماتیک ۵۱۵.۰۰۰.۰۰۰
رانا LX ۲۳۵.۰۰۰.۰۰۰
رانا پلاس (۱۴۰۰) ۲۷۰.۰۰۰.۰۰۰
دنا  معمولی (رینگ فولادی) ۳۰۴.۰۰۰.۰۰۰
دنا  معمولی (رینگ فولادی)۱۴۰۰ ۳۲۰.۰۰۰.۰۰۰
دنا پلاس دنده ای توربو ۴۳۰.۰۰۰.۰۰۰
هایما s۷ توربو  ۷۶۰.۰۰۰.۰۰۰
سایپا ۱۱۱ ۱۵۴.۰۰۰.۰۰۰
سایپا ۱۳۱ ۱۳۸.۰۰۰.۰۰۰
 سایپا ۱۳۲(۱۳۹۸) ۱۳۳.۰۰۰.۰۰۰
ساینا ۱۵۰.۰۰۰.۰۰۰
ساینا ۱۴۰۰ ۱۵۷.۰۰۰.۰۰۰
تیبا(رینگ فولادی ) ۱۴۱۰۰۰.۰۰۰
تیبا(رینگ فولادی )۱۴۰۰ ۱۴۶.۰۰۰.۰۰۰
تیبا ۲(رینگ فولادی ) ۱۵۰.۰۰۰.۰۰۰
تیبا ۲(رینگ فولادی ) ۱۴۰۰ ۱۵۶.۰۰۰.۰۰۰
کوییک دنده ای  ۱۶۲.۰۰۰.۰۰۰
کوییک دنده ای  ۱۴۰۰ ۱۶۸.۰۰۰.۰۰۰
کیا سراتو ۲۰۰۰ (آپشنال)   ۹۴۰.۰۰۰.۰۰۰
ام وی ام ۳۱۵ هاچ بک  ۲۷۲.۰۰۰.۰۰۰۰
ام وی ام X۲۲، دنده ای اسپرت اکسلنت
۳۸۵.۰۰۰.۰۰۰

جدیدترین قیمت خودرو های وارداتی در بازار

همچنین بر اساس مشاهدات میدانی  قیمت خودروهای خارجی در کشور، با نوسانات جزئی در نرخ  همراه است.

 قیمت روز خودرو های خارجی 
مدل خودرو قیمت (تومان)
  رنو کولئوس ۲۰۱۸ ۲.۱۰۰.۰۰۰.۰۰۰
رنو تلیسمان ۲۰۱۸ ۱.۶۰۰.۰۰۰.۰۰۰
میتسوبیشی ASX فول ۲۰۱۸

۱.۴۰۰.۰۰۰.۰۰۰

تویوتا CH-R تمام چرخ متحرک لانچ  ۲۰۱۸ ۱.۸۳۰.۰۰۰.۰۰۰
  تویوتا راو ۴ مدل ۲۰۱۸ (الفطیم) ۲.۴۰۰.۰۰۰.۰۰۰
کیا اپتیما ۲۰۱۷ ۱.۶۵۰.۰۰۰.۰۰۰
  کیا سورنتو ۲۰۱۸ ۳.۴۰۰.۰۰۰.۰۰۰
کیا اسپورتیج ۲۰۱۸ ۱.۹۵۰.۰۰۰.۰۰۰
  هیوندای سوناتا ۲۰۱۸ هیبرید +GLS ۱.۶۰۰.۰۰۰.۰۰۰
  هیوندای النترا ۲۰۱۸ ۱.۱۰۰.۰۰۰.۰۰۰
  هیوندای سانتافه . فول . ۶ رادار ۲.۱۲۰.۰۰۰.۰۰۰
لکسوس NX۳۰۰ H هفت کلید ۲۰۱۷ ۳.۳۰۰.۰۰۰.۰۰۰
نیسان جوک (اسپورت) ۱.۳۰۰.۰۰۰.۰۰۰
hsi بازدید : 18 شنبه 17 مهر 1400 نظرات (0)

افزایش قیمت خودرو در آغاز هفته سوم مهر / قیمت خودرو امروز ۱۷ مهر

افزایش قیمت خودرو در آغاز هفته سوم مهر / قیمت خودرو امروز ۱۷ مهر

قیمت خودرو در بازار امروز با افازیش قیمت همراه بوده است و تعداد زیادی از خودروها افزایش قیمت داشتند. قیمت پراید ۱۱۱ بعد از یک ماه دوباره به قیمت ۱۵۵ میلیون تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت خودروهای داخلی در بازار امروز شنبه ۱۷ مهر افزایشی بودند. قیمت پراید ۱۱۱ بعد از یک ماه مجدد قیمت ۱۵۵ میلیون تومان را ثبت کرد. قیمت پراید ۱۵۱ به ۱۵۴ میلیون تومان افزایش پیدا کرد.

گروه پژو بعد از دو روز ثبات نسبی قیمت با افزایش قیمت همراه شدند. قیمت پژو ۲۰۶ تیپ دو به ۲۴۷ میلیون تومان و ۲۰۶ تیپ پنج به ۲۹۶ میلیون تومان رسیدند. تمامی مدل‌های پژو ۲۰۷ با افزایش یک تا سه میلیون تومانی همراه بودند.

پژو پارس LX مدل ۱۴۰۰ به ۳۰۵ میلیون تومان افزایش یاقت. در مقابل قیمت خودروهای دنا و تیبا تغییر قیمت نداشتند و با ثبات قیمت هفته سوم مهر را آغاز کردند.

فروش خودروهای خارجی صفر شد / خودرو بخریم یا نخریم؟

با آنکه دولت بارها مخالفت خود نسبت به واردات خودرو را اعلام کرده اما فروشندگان خودرو همچنان نسبت به واردات خودروهای خارجی خوشبین هستند. هم خریداران و هم فروشندگان دست نگه داشته‌اند تا تکلیف مصوبه مجلس مشخص شود.

بررسی‌ها نشان می‌دهد فعلا خریداری در بازار خودرو وجود ندارد. هر چند تعداد فروشندگان در بازار خودرو همچنان زیاد است اما فعلا همه منتظر مانده‌اند و کسی خودرویی معامله‌ای نمی‌کند. حتی فعالان بازار می‌گویند دلال‌ها از این بازار عقب‌نشینی کرده‌اند.

آینده بازار خودرو چه می‌شود؟

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو با اشاره به پیش‌بینی خود درباره آینده بازار خودرو بیان کرد: قیمت خودرو در هفته سوم مهر بستگی به تصمیم دولت درباره طرح واردات خودرو دارد. فعلا مردم خودرو نمی‌خرند و پیش‌بینی می‌شود به دلیل رکود بازار، قیمت خودرو در هفته پیش‌ رو ثابت بماند.

پیش از این نیز ایرنا به نقل از یک نمایشگاه‌دار خودرو در تهران نوشته بود: «اکنون به‌ جز اندک خرید و فروش‌هایی که افراد نیازمند پول انجام می‌دهند، معاملات در بازار به صفر رسیده است.»

هر چند هفته گذشته وزارت صمت آب پاکی را روی دست مردم ریخت اما همچنان بازار در بلاتکلیفی به سر می‌برد. در روزهای اخیر سید رضا فاطمی امین، وزیر صمت گفته بود «در شرایطی که تراز تجاری و ارزی کشور متعادل است، واردات خودرو می‌تواند مفید باشد اما تا پایان سال جاری و تا زمانی که ما به یک توازن در تراز خارجی برسیم، اشتباه است.»

با آن که دولت سیزدهم وعده ساماندهی بازار خودرو را داده بود اما باید دید در روزهای آینده به این وعده‌های مطرح شده چقدر عمل می‌شود؟

hsi بازدید : 22 شنبه 17 مهر 1400 نظرات (0)

مبلغ وام: ۱۰۰ میلیون تومان

  • مبلغ هر قسط: ۱۷.۷۰۲.۲۵۶ تومان
  • مبلغ پیش پرداخت: ۳.۷۲۷.۴۴۷ تومان

مبلغ وام: ۲۰۰ میلیون تومان

  • مبلغ هر قسط: ۳۵.۴۰۴.۵۱۱ تومان
  • مبلغ پیش پرداخت: ۶.۴۰۹.۸۹۵ تومان

مبلغ وام: ۳۰۰ میلیون تومان

  • مبلغ هر قسط: ۵۳.۱۰۶.۷۶۷ تومان
  • مبلغ پیش پرداخت: ۹.۰۹۲.۳۴۲ تومان

مبلغ وام: ۴۰۰ میلیون تومان

  • مبلغ هر قسط: ۷۰.۸۰۹.۰۲۳ تومان
  • مبلغ پیش پرداخت: ۱۱.۷۷۴.۷۸۹ تومان

مبلغ وام: ۵۰۰ میلیون تومان

  • مبلغ هر قسط: ۸۸.۵۱۱.۲۷۸ تومان
  • مبلغ پیش پرداخت: ۱۴.۴۵۷.۲۳۶ تومان

مبلغ وام: ۶۰۰ میلیون تومان

  • مبلغ هر قسط: ۱۰۶.۲۱۳.۵۳۴ تومان
  • مبلغ پیش پرداخت: ۱۷.۱۳۹.۶۸۴ تومان

شرایط دریافت وام با اقساط 12 ماهه برای خرید خودروی داخلی

مبلغ وام: ۱۰۰ میلیون تومان

  • مبلغ هر قسط: ۹.۳۱۱.۳۷۷ تومان
  • مبلغ پیش پرداخت: ۵.۹۳۲.۶۷۱ تومان

مبلغ وام:۲۰۰ میلیون تومان

  • مبلغ هر قسط: ۱۸.۶۲۲.۷۵۵ تومان
  • مبلغ پیش پرداخت: ۱۰.۸۲۰.۳۴۱ تومان

مبلغ وام: ۳۰۰ میلیون تومان

  • مبلغ هر قسط: ۲۷.۹۳۴.۱۳۲ تومان
  • مبلغ پیش پرداخت: ۱۵.۷۰۸.۰۱۲ تومان

مبلغ وام: ۴۰۰ میلیون تومان

  • مبلغ هر قسط: ۳۷.۲۴۵.۵۱۰ تومان
  • مبلغ پیش پرداخت: ۲۰.۵۹۵.۶۸۳ تومان

مبلغ وام: ۵۰۰ میلیون تومان

  • مبلغ هر قسط: ۴۶.۵۵۶.۸۸۷ تومان
  • مبلغ پیش پرداخت: ۲۵.۴۸۳.۳۵۴ تومان

مبلغ وام: ۶۰۰ میلیون تومان

  • مبلغ هر قسط: ۵۵.۸۶۸.۲۶۴ تومان
  • مبلغ پیش پرداخت: ۳۰.۳۷۱.۰۲۴ تومان

شرایط دریافت وام با اقساط 24 ماهه برای خرید خودروی داخلی

مبلغ وام: ۱۰۰ میلیون تومان

  • مبلغ هر قسط: ۵.۱۳۸.۵۶۵ تومان
  • مبلغ پیش پرداخت: ۱۰.۱۰۰.۴۰۸ تومان

مبلغ وام: ۲۰۰ میلیون تومان

  • مبلغ هر قسط: ۱۰.۲۷۷.۱۳۰ تومان
  • مبلغ پیش پرداخت: ۱۹.۱۵۵.۸۱۶ تومان

مبلغ وام: ۳۰۰ میلیون تومان

  • مبلغ هر قسط: ۱۵.۴۱۵.۶۹۵ تومان
  • مبلغ پیش پرداخت: ۲۸.۲۱۱.۲۲۴ تومان

مبلغ وام: ۴۰۰ میلیون تومان

  • مبلغ هر قسط: ۲۰.۵۵۴.۲۶۰ تومان
  • مبلغ پیش پرداخت: ۳۷.۲۶۶.۶۳۲ تومان

تعداد صفحات : 12

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 119
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 123
  • بازدید ماه : 385
  • بازدید سال : 1,524
  • بازدید کلی : 31,042